Osnovna škola
Stjepana Radića
Brestovec Orehovički
49221 BEDEKOVČINA
OIB: 34947430654
os-s.radica@kr.t-com.hr
e-Dnevnik za učitelje
e-Dnevnik za učenike
TELEVIZIJA SRCE ZAGORJA
RADIO SRCE ZAGORJA
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
V I Z I J A
Naša je škola
OAZA zajedništva,
nepresušni IZVOR znanja
i KAMEN TEMELJAC
uspješne budućnosti naših dionika:
učenika, učitelja, roditelja i lokalne zajednice.
M I S I J A
Prepoznajemo,
podržavamo i razvijamo
POTENCIJAL svakog dionika,
kroz kvalitetno PERSONALIZIRANO
i TIMSKO-SURADNIČKO učenje i poučavanje
u SIGURNOM, POTICAJNOM I KREATIVNOM
ambijentu naše škole.
Aktivnost, program ili projekt |
Kvalitetna škola |
|||
Ciljevi |
Održavanje sobe za uključivanje Briga o provođenju pravila i njegovanju dobrih odnosa među svim sudionicima odg.- obraz. procesa Uređivanje Glasserovog kutka Provođenje razvojnog plana škole Nastavak samovrjednovanja Razredne foto mape |
|||
Namjena |
Povećati uspjeh učenika i radnu disciplinu Suradnički odnosi i korištenje skrbnih ponašanja Sigurno i poticajno okruženje Održavanje puta kvalitete Ostvarivanje planiranih aktivnosti prema rezultatima VVO i samovrjednovanju Prikupljanje mišljenja roditelja, učenika, učitelja o radu škole Postavljanje podataka o učenicima u radni prostor |
|||
Nositelji i njihova odgovornost |
Način realizacije |
Vremenik |
Detaljan troškovnik |
Način vrednovanja i način korištenja rezultata vrednovanja |
Ravnatelj škole, Tim za kvalitetu
|
Volontersko dežurstvo u sobi tijekom nastave Iskustveno učenje, edukacija sa stručnjakom Postavljanje članaka, novosti i sl. na pano Prema planiranim aktivnostima u privitku Kroz evaluacijske upitnike za sudionike Fotografiranje, izrada panoa (komp. program) |
Tijekom godine |
|
Bilježnica za evidenciju dežurstva Analiza virusnih i skrbnih ponašanja Evaluacijske liste Obrađeni podaci Izvješće Razredni panoi |
Aktivnost, program ili projekt |
KVAŠ: „Čitam ti priču“ |
|||
Ciljevi |
Svakodnevno čitati učenicima kako bi čitanje postalo dio svakodnevnog druženja djece i odraslih i stvaranje emocionalne veze između djece i odraslog koji čita i kako bi čitanje postalo ugodna stvar |
|||
Namjena |
Čitanjem učenicima u školi potaknuti djecu i roditelje da započnu (ili nastave) čitati djetetu naglas) zbog bržeg učenja , boljeg snalaženja u komunikaciji i razvoja čitalačkih vještina |
|||
Nositelji i njihova odgovornost |
Način realizacije |
Vremenik |
Detaljan troškovnik |
Način vrednovanja i način korištenja rezultata vrednovanja |
Pedagogica škole Knjižničar Razrednica i učenici 1. razreda |
Korištenjem fonda slikovnica školske knjižnice učenicima 1. razreda čitati po 15 minuta tijekom nastave (u skladu s rasporedom) Na RS animirati i roditelje |
Prvo polugodište |
Postojeći knjižni fond |
Naša prva slikovnica – kreativnošću učenika nakon čitanja nastati će crteži koje ćemo spojiti u zajedničke slikovnice |
Aktivnost, program ili projekt |
KVAŠ: „Škola roditeljstva“ |
|||
Ciljevi |
Potaknuti kvalitetno uključivanje roditelja u školski život Roditeljima pružiti priliku da podijele svoje strahove i iskustva, čuju prijedloge za drugačije pristupe i ohrabre jedni dru Osnaživanje veze roditelj – dijete |
|||
Namjena |
Upoznati roditelje s novim komunikacijskim vještinama i spoznajama iz područja odgoja i razvoja djeteta |
|||
Nositelji i njihova odgovornost |
Način realizacije |
Vremenik |
Detaljan troškovnik |
Način vrednovanja i način korištenja rezultata vrednovanja |
Pedagogica škole Razrednica Roditelji i učenici 2.a razreda |
Informativni letci s nazivima tema, |
Tijekom 2013/14. |
Materijal za izradu završnih diploma, potrošni materijal za radionice |
Evaluacijski materijali u skladu s planom rada po susretuma |