Osnovna škola
Stjepana Radića
Brestovec Orehovički
49221 BEDEKOVČINA
OIB: 34947430654
os-s.radica@kr.t-com.hr
e-Dnevnik za učitelje
e-Dnevnik za učenike
TELEVIZIJA SRCE ZAGORJA
RADIO SRCE ZAGORJA
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
V I Z I J A
Naša je škola
OAZA zajedništva,
nepresušni IZVOR znanja
i KAMEN TEMELJAC
uspješne budućnosti naših dionika:
učenika, učitelja, roditelja i lokalne zajednice.
M I S I J A
Prepoznajemo,
podržavamo i razvijamo
POTENCIJAL svakog dionika,
kroz kvalitetno PERSONALIZIRANO
i TIMSKO-SURADNIČKO učenje i poučavanje
u SIGURNOM, POTICAJNOM I KREATIVNOM
ambijentu naše škole.
"100. dan škole" je E-Twinning projekt i projekt Udruge hrvatskih učitelja RN "Zvono". Projekt obuhvaća na nacionalnoj razini učenike i učitelje od 1. do 4. razreda koji kroz odabrane sadržaje obilježavaju 100. dan u školi.
U našoj školi provele su ga učiteljice Jasminka Končić i Višnja Borovčak s učenicima 1.a i b razreda. Zajedno smo odabrale i isplanirale sadržaje za satove Hrvatskog jezika i Matematike i provele ih putem videokonferencije.
Nakon pozdrava izrazili smo radost ponovnog suradničkog rada te smo zajedno otpjevali himnu " Stoti dan škole". Učenici su radili u skupinama tri listića iz Hrvatskog jezika i na taj način vježbali čitanje i pisanje što je najvažnija vještina koja se uči u prvom razredu.
Sat Matematike smo započeli podjelom tableta i uputama kako će pronaći web stranicu naše škole na kojoj smo pronašli puzzle s brojkom 100. S obzirom da se do sada nisu služili tabletima, trebalo je svakom učeniku pomoći i pokazati kako se radi. Bilo im je vrlo zanimljivo i svi koji su uspjeli izvršiti zadatak izrazili su želju da opet rade na tabletu. Slijedilo je spajanje brojeva od 1 do 100 u Točkalici, te bojanje slike.
Prije završetka drugog zajedničkog sata, još jednom smo pjevali himnu, pozdravili se s našim prijateljima iz PŠ i zaželjeli jedni drugima sretan 100.dan škole.
Eto, tako je izgledao naš današnji zajednički rad. Ja sam sat TZK također odradila u svjelu 100. dana prikladnim vježbama, a radni dan smo zaokružili satom INE, na kojem su učenici rješavali evaluacijski listić te izrazili zadovoljstvo ovakvim načinom rada. Potom smo gledali prezentaciju s fotografijama snimljenim u proteklih sto dana i na kraju se počastili bombonima.