Osnovna škola
Stjepana Radića
Brestovec Orehovički
49221 BEDEKOVČINA
OIB: 34947430654
os-s.radica@kr.t-com.hr
e-Dnevnik za učitelje
e-Dnevnik za učenike
TELEVIZIJA SRCE ZAGORJA
RADIO SRCE ZAGORJA
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
V I Z I J A
Naša je škola
OAZA zajedništva,
nepresušni IZVOR znanja
i KAMEN TEMELJAC
uspješne budućnosti naših dionika:
učenika, učitelja, roditelja i lokalne zajednice.
M I S I J A
Prepoznajemo,
podržavamo i razvijamo
POTENCIJAL svakog dionika,
kroz kvalitetno PERSONALIZIRANO
i TIMSKO-SURADNIČKO učenje i poučavanje
u SIGURNOM, POTICAJNOM I KREATIVNOM
ambijentu naše škole.
„Reci mi - zaboravit ću, pokaži mi - zapamtit ću, uključi me - razumjet ću.“, stara je izreka čiju mudrost i danas možemo primjenjivati.
Učenici sedmih razreda na nastavi kemije i fizike, pod vodstvom učiteljice Magdalene Ađić, sudjeluju u praktičnim radovima i istraživanjima na nastavi te samostalno odrađuju jasno definirane projekte.
Kako to?
Kako je fizika i eksperimentalna znanost, učenici su u svojem procesu učenja i shvaćanja zakona fizike izradili padobrane pomoću kojih su "spuštali" jaja sa visine, a da se jaje ne razbije. Bilo je tu i slomljenih jaja, i puno različitih ideja, nacrta i koncepata, no na kraju su uspješno odradili svoj zadatak i jaja su poletjela i sigurno sletjela na tlo. Moramo naglasati kako su u izradi svojih padobrana, učenici i reciklirali. U jednom projektu shvatili smo da sve što nam ne treba, ipak možemo iskoristiti, sve što je teško ipak možemo naučiti, sve što učimo može biti i zabavno te da smo nadasve kreativni.
Kako bi nam i kemija bila raznobojna i čarobna, emulzije smo učili u bojama, a usput smo naučili i emulgatore. Sve u svemu, kroz istraživačku nastavu učenici ne samo da uče, već razvijaju kreativno-kritičko mišljenje, otkrivaju svoje talente i primjenjuju zakone prirodnih znanosti u jednostavnim životnim situacijama. Sa sigurnošću jedva čekaju nastavne cjeline koje će im objasniti kako pomoću zakona fizike biti bolji u nogometu ili kako uz primjenu znanja iz kemije znati zašto zimi koristimo sol na cestama.
Čestitamo našim sedmašima i njihovoj učiteljici na ovakvom zanimljivom i kreativnom pristupu nastavi te im svima želimo puno uspjeha u daljnjem radu!