Osnovna škola
Stjepana Radića
Brestovec Orehovički
49221 BEDEKOVČINA
OIB: 34947430654
os-s.radica@kr.t-com.hr
e-Dnevnik za učitelje
e-Dnevnik za učenike
TELEVIZIJA SRCE ZAGORJA
RADIO SRCE ZAGORJA
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
V I Z I J A
Naša je škola
OAZA zajedništva,
nepresušni IZVOR znanja
i KAMEN TEMELJAC
uspješne budućnosti naših dionika:
učenika, učitelja, roditelja i lokalne zajednice.
M I S I J A
Prepoznajemo,
podržavamo i razvijamo
POTENCIJAL svakog dionika,
kroz kvalitetno PERSONALIZIRANO
i TIMSKO-SURADNIČKO učenje i poučavanje
u SIGURNOM, POTICAJNOM I KREATIVNOM
ambijentu naše škole.
17. veljače 2016. pamtit ćemo dugo u našoj školi...
U Osnovnoj školi Stjepana Radića Brestovec Orehovički dana 17. veljače otvoreno je Prvo poduzetničko gnijezdo u osnovnim školama Republike Hrvatske.
Prema aktivnostima SEECEL-a u okviru Ministarstva poduzetništva i obrta za zemlje jugoistočne Europe, uključujući i Tursku škola je 2014. godine uključena u međunarodni projekt promicanja poduzetništva kod učenika osnovnih škola koji teži poduzetničkoj pismenosti društva u cjelini.
Gnijezdom je učenje o poduzetništvu u školi ušlo u završnu etapu te sada učenici koji su učili i razmišljali o poduzetništvu mogu primijeniti svoja znanja. Cilj je Poduzetničkog gnijezda teoriju provesti u praksi, ideju pretvoriti u gotov proizvod koji ima tržišnu vrijednost i to u skladu s predstojećom kurikularnom reformom i ciljevima SEECEL-a.
I zato se s razlogom na kraju, možemo ponosno pohvaliti činjenicom da smo prva poduzetnička škola u Hrvatskoj, prva u jugoistočnoj Europi te treća u Europskoj uniji.
Svečanost otvaranja započela je okupljanjem uzvanika nakon kojeg je slijedio kulturno-umjetnički program koji su pripremili učenici naše matične i područne škole pod vodstvom svojih učiteljica, a nakon toga svim nazočnima obratili su se naši gosti i uzvanici. Gosti su obišli Informatički praktikum te u videokonferencijskoj učionici vidjeli jedan dio nastavnog sata u koji je uključena komponenta učenja o poduzetništvu upotrebom najsuvremenije informacijsko-komunikacijske tehnologije. Vrhunac svega bio je obilazak triju proizvodnih linija gdje su učenici, naši poduzetnički ptići, prikazali proizvodnju šest proizvoda (tačke, zagorski cug, majice, taške, košare, koševi) i to od ideje do realizacije. Svaki proizvod dobiva i svoj QR kod koji sadrži sve potrebne informacije o tom proizvodu.
Osim SEECEL-a, u projektu sudjeluje i Hrvatska obrtnička komora pa je Poduzetničko gnijezdo otvorio predsjednik iste, a sada i kum Gnijezda, gospodin Dragutin Ranogajec. Istaknuo je važnost poticanja poduzetništva te naglasio da je i sam prije 40 godina bio šegrt u Bedekovčini, a okupljenim učenicima poručio da ulažu u sebe i svoje znanje te da prepoznaju značajnu ulogu obrtničkih zanimanja.
Svojim prisustvom ovaj svečani čin uveličali su i drugi predstavnici Ministarstva poduzetništva, predstavnici Krapinsko-zagorske županije i općine Bedekovčina, predstavnici Zagorske razvojne agencije, pomoćnica ravnatelja CARNET-a zadužena za podršku obrazovanju, tajnica Hrvatske udruge učeničkog zadrugarstva, ravnateljima zagorskih obrazovnih ustanova te onih partnerskih iz Slovenije i poduzetnici s kojima škola surađuje.
Zamjenica župana Krapinsko-zagorske županije Jasna Petek na otvaranju je rekla kako je OŠ Stjepana Radića iz Brestovca Orehovičkog rasadište sjajnih ideja, pozitivne energije, puno entuzijazma i mnoštva projekata te kao takva služi na ponos cijeloj Krapinsko-zagorskoj županiji. Učenici zaista uživaju u vlastitoj mašti, ostvaruju svoje ideje i izgrađuju svoj svijet izazova, vesele igre i zanimljivosti, o čemu svjedoče i spomenuti proizvodi.
Zadovoljstvo školom i radom učenika nije krio ni ravnatelj koji je također naglasio važnost poduzetničkog učenja, usmjeravanja učenika na pravi put ostvarenja ciljeva, pohvalio neumorni rad učitelja koji su učenicima uvijek na raspolaganju i nastoje školu učiniti što ugodnijim mjestom za život i rad.