Osnovna škola
Stjepana Radića
Brestovec Orehovički
49221 BEDEKOVČINA
OIB: 34947430654
os-s.radica@kr.t-com.hr
e-Dnevnik za učitelje
e-Dnevnik za učenike
TELEVIZIJA SRCE ZAGORJA
RADIO SRCE ZAGORJA
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
V I Z I J A
Naša je škola
OAZA zajedništva,
nepresušni IZVOR znanja
i KAMEN TEMELJAC
uspješne budućnosti naših dionika:
učenika, učitelja, roditelja i lokalne zajednice.
M I S I J A
Prepoznajemo,
podržavamo i razvijamo
POTENCIJAL svakog dionika,
kroz kvalitetno PERSONALIZIRANO
i TIMSKO-SURADNIČKO učenje i poučavanje
u SIGURNOM, POTICAJNOM I KREATIVNOM
ambijentu naše škole.
Dugo iščekivana VIDEOKONFERENCIJA napokn je odrađena!
Prije 3. tjedna, učiteljice informatike Ivana Knezović iz OŠ Franje Tuđmana, Šarengrad i Andrea Haramustek započele su suradnju oko zajedničke Videokonferencije šestih razreda. Ideja je bila podijeliti i proširiti znanje o Sigurnosti na Internetu, kao i Pravilima pristojnog ponašanja na mreži, a sve u sklopu dana obilježavanja Dana Sigurnijeg Interneta. Unijeti svježinu u svakodnevnu nastavu, razbiti monotoniju i povećati motivaciju za učenjem bili su neki od ciljeva videokonferencije.
U uvodnom dijelu sata učenici su izradili filmove u Kizoi o svojoj školi kako bi se međusobno upoznali, a prethodno su na google karti istražili udaljenost obiju škola i mjesta. U središnjem dijelu, učenici su izlagali svoje radove kreirane u Web 2.0 alatima na temu Sigurnost na internetu, Bonton i Društvene mreže. Sav sadržaj smo podijelili preko Adobe Conecta tako da su obje škole imale uvid u radove. Za kraj smo odigrali zajednički kviz u alatu Kahoot koji su izradili učenici naše škole.
Uz više tehničkih problema, dogovoranja oko termina održavanja, vidokonferencija je održana u našoj međusmjeni i polovici prvog sata popodnevne smjene bez ikakvog negodovanja, čak štoviše, oba šesta razreda dobrovoljno su sudjelovala. Odraz je to velike zainteresiranosti ovakve vrste nastave, a osmjesi i zadovoljstvo učenika najveća je motivacija za daljnji rad.
Andrea Haramustek, učiteljica informatike