preskoči na sadržaj

Osnovna škola Stjepana Radića Brestovec Orehovički

Login
PODACI O ŠKOLI

 Osnovna škola
Stjepana Radića
Brestovec Orehovički

 Brestovec Orehovički 40
49221 BEDEKOVČINA
OIB: 34947430654

 elektronička pošta:
os-s.radica@kr.t-com.hr

 tel. 049 238 149

VIRTUALNA ŠKOLA

VIRTUALNI RAZREDI

5.A 5.B 6.A 6.B

7.A 7.B 8.A 8.B

VIRTUALNA ZBORNICA

e-Dnevnik za učitelje

e-Dnevnik za učenike

TELEVIZIJA SRCE ZAGORJA

RADIO SRCE ZAGORJA

ŠKOLSKA METEOPOSTAJA

Vremenska prognoza

 
Digitalni materijali

Brojač posjeta
Ispis statistike od 26. 10. 2012.

Ukupno: 2169215
Ovaj mjesec: 2405
Ovaj tjedan: 277
Danas: 52
Tražilica
Kalendar
« Srpanj 2017 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Vizija i misija naše škole

 V I Z I J A

Naša je škola
OAZA zajedništva,
nepresušni IZVOR znanja
i KAMEN TEMELJAC
uspješne budućnosti naših dionika: 
učenika, učitelja, roditelja i lokalne zajednice.

M I S I J A

Prepoznajemo,
podržavamo i razvijamo

POTENCIJAL svakog dionika,
kroz kvalitetno PERSONALIZIRANO
i TIMSKO-SURADNIČKO učenje i poučavanje
u
SIGURNOM, POTICAJNOM I KREATIVNOM
ambijentu naše škole.

VC u nastavi

Prevoditelj

Bojanka za djecu

MUDRA MISAO

Uzmite koliko vam treba!
Ne gradimo školu za mene ili za vas, već za budućnost ove djece i ovog kraja!

(Župnik Petar Vitković orehovičkom učitelju, g. Antunu Kantoliću, prigodom darivanja župske zemlje za proširenje škole u Orehovici.)

Korisni linkovi
Lista linkova je prazna
Anketa (mala)
Prilagodio/prilagodila sam se uvjetima rada u školi, a koji su uvedeni zbog skrbi za zdravlje.




ZANIMLJIVOSTI

RASPORED ZVONA
Priloženi dokumenti:
RASPORED 2020 2021.doc

HRABRI TEFEFON
 
 
Trebaš pomoć i podršku? Događa ti se nešto loše u obitelji ili školi, a čini ti se da se nemaš kome povjeriti? Hrabri telefon nudi pomoć i podršku iputem CHAT-a svakim radnim danom od 15 do 18 sati.
Razgovor sa savjetovateljem Hrabrog telefona je potpuno anoniman, a dostupan je na stranici www.hrabritelefon.hr.
Nemoj šutjeti o tome, potraži pomoć!
PITALICE

     IZUMI I IZUMITELJI

     Kviz izumi   

    KNJIGE I AUTORI

     Kviz knjige

       SVEMIR

    Kviz svemir

ZNAKOVI U PROMETU

      Kviz promet

 

Naša škola, sinergijom svih dionika školskog života, razvija jedinstven osjećaj zajedničke svrhe i vrijednosti svojeg poslanja - misije. Postupno i sustavno uvodimo visoke standarde poučavanja i trajnog usavršavanja, razvijamo osjećaje obveze i odgovornosti za uspjeh svih učenika, zajedničko i suradničko vođenje svih sastavnica života i rada škole, te osjećaj zasluga cijelog kolektiva za ostvarene uspjehe.

Zasadom, njegom i promicanjem vrijednosti kao što su optimističnost, domoljublje, odgovornost, marljivost, jednostavnost, odvažnost, odanost, velikodušnost, poslušnost, pravednost, iskrenost... želimo uspostaviti i razvijati prepoznatljivu kulturu škole.

 Naša škola ima pozitivnu školsku kulturu jer svi djelatnici škole imaju osviješten zajednički cilj, a prednjače učitelji koji predano rade, vrsno poučavaju i profesionalno se razvijaju. Od svih naših djelatnika očekuje se da i nadalje aktivno osmišljavaju, provode i evaluiraju pozitivne promjene s ciljem trajne brige za unapređenje kulture naše škole.

 


 

OŠ STJEPANA RADIĆA,  BRESTOVEC OREHOVIČKI

KRITERIJI ZA OCJENJIVANJE VLADANJA

KRITERIJI :  UZORNO VLADANJE

 

UČENIK/UČENICA REDOVITO:

- odgovorno i savjesno pristupa zadaćama

- izvršava nastavne obaveze

- aktivno sudjeluje u nastavnom procesu

- pomaže drugim učenicima

- spremno surađuje s učenicima i učiteljima

- primjereno se ponaša i potuje pravila Kućnog reda

- ima razvijenu kulturu ponašanja i ophođenja, uvažava različitosti, izbjegava konfliktne situacije, prijavljuje ili sprječava nasilje

- primjenjuje tehnike mirnog rješavanja sukoba

- u odnosima je tolerantan i nenasilan (u školi i izvan nje)

- poštuje svoju i tuđu imovinu te o njoj vodi brigu (učeničku, školsku, osobnu)

- preuzima odgovornost za svoje postupke, kad pogriješi ispriča se i ne ponavlja ponašanje

- sudjeluje u timskom radu uz poštivanje pravila i pozitivno reagira na potrebe i zahtjeve koje učitelji stavljaju pred nejga/nju

- svojim ponašanjem i postupcima doprinosi ugledu škole u svim prigodama (susreti, projekti, ekskurzije, izleti)

- svojim ponašanjem daje primjer ostalim učenicima i pozitivno djeluje na njih

- uči i piše domaće zadaće

- nosi potreban pribor, ne kasni na nastavu

- poštuje i provodi dogovorena pravila na nastavi

- pomaže drugim učenicima i potiče ih na uključivanje u nastavni rpoces

- poštuje prava i raztličitosti drugih učenika/ca i ima visoko razvijenu toleranciju

- uključuje se u humanitarne akcije, volontiranje

- ekološki je osviješten i poštuje pravila zaštite okoliša

 

 

KRITERIJI :  DOBRO VLADANJE

 

UČENIK/UČENICA POVREMENO:

- ne prati nastavu s dovoljnom pozornošću

- ometa druge učenike ili učitelje/učiteljice

- odbija pravila timskog rada

- zanemaruje svoje obaveze

- u izvršavanju zadataka nije dovoljno uporan

- ne nosi pribor i opremu

- neopravdane izostanke koristi do granice izricanja pedagoške mjere

- ne reagira na zahtjeve postavljene od strane učitelja i nedosljedno se pridržava pravila i savjeta

- prema drugim učenicima neprimjereno se odnosi i koristi nepristojan rječnik

-  nalazi se u skupini onih koji izazivaju, iako sam ne izaziva

- teže prepoznaje odgovornost za svoje postupke pa ponavlja pogreške na koje je već upozoren/upozorena (i tek nakon toga mijenja ponašanje)

- školsku imovinu i imovinu drugih uglavnom čuva

- kasni na nastavu

- ima neprimjeren i neodgovoran odnos prema radu (učenje, izvršavanje azdataka, pisanje domaćih zadaća, nošenje pribora i opreme)

- reagira na poticaj i nastoji promijeniti odnos prema radu (restitucija)

- neprimjereno komunicira s učenicima i zaposlenicima škole

- negativno utječe na radnu atmosferu u razredu

- treba poticaj za prijateljsko ponašanje i pomaganje drugim učenicima

- ne poštuje prava i različitosti drugih te iskazuje netoleranciju

- izaziva sukobe ili je nasilan/nasilna prema djeci

- sukobe ne zaustavlja ili se ne uključuje u njihovo rješavanje

- nema preobuću

 

 

KRITERIJI :  LOŠE VLADANJE

 

UČENIK/UČENICA UČESTALO:

- neodgovorno i nesavjesno pristupa zadaćama

- krši pravila Kućnog reda unatoč upozorenjima i poticaju da promijeni ponašanje

- negativno reagira na zahtjeve koje učitelji/učiteljice postavljaju pred njega/nju

- ne poštuje autoritet

- ponaša se netolerantno i nasilno prema drugima

- ne prihvaća primjedbe i sugestije i neprihvatljivom ponašanju

- ne reagira na upozorenje učenika,učitelja i djelatnika škole iako postupcima ugrožava prava i sigurnost drugih

- uništava školsku imovinu, imovinu drugih

- ne prihvaća odgovornost za svoje postupke i ne uočava štetnost svojeg ponašanja

- prijeti drugima (katkad i ostvari prijetnje što zahtjeva intervenciju)

- unatoč poduzetim mjerama ne uspijeva promijeniti ponašanje, odnosno ne ostvaruje restituciju

- neopravdano izostaje

- kasni na nastavu

- ina neprimjeren i neodgovoran odnos prema školskim obavezama

-ne poštuje dogovorena pravila ponašanja

- ometa nastavni proces

- neprimjereno komunicira s učenicima i zaposlenicima škole

- onemogućuje radnu atmosferu

- odbija suradnju, timski rad,zajedničke aktivnosti i podršku drugim učenicima te suradnju sa stručnim suradnicima

- ne poštuje različitost drugih učenika te iskazuje netoleranciju

- izaziva sukobe ili je nasilan prema drugoj djeci

- uključuje se u sukobe koje drugi izazovu

- ne priznaje niti prihvaća odgovornost za svoja ponašanja prema drugim učenicima

- viče, vrijeđa, snima i koristi Internet za vrijeđanje, narušavanje ugleda škole, zaposlenika ili učenika

preskoči na navigaciju