Osnovna škola
Stjepana Radića
Brestovec Orehovički
49221 BEDEKOVČINA
OIB: 34947430654
os-s.radica@kr.t-com.hr
e-Dnevnik za učitelje
e-Dnevnik za učenike
TELEVIZIJA SRCE ZAGORJA
RADIO SRCE ZAGORJA
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
V I Z I J A
Naša je škola
OAZA zajedništva,
nepresušni IZVOR znanja
i KAMEN TEMELJAC
uspješne budućnosti naših dionika:
učenika, učitelja, roditelja i lokalne zajednice.
M I S I J A
Prepoznajemo,
podržavamo i razvijamo
POTENCIJAL svakog dionika,
kroz kvalitetno PERSONALIZIRANO
i TIMSKO-SURADNIČKO učenje i poučavanje
u SIGURNOM, POTICAJNOM I KREATIVNOM
ambijentu naše škole.
Naša škola, sinergijom svih dionika školskog života, razvija jedinstven osjećaj zajedničke svrhe i vrijednosti svojeg poslanja - misije. Postupno i sustavno uvodimo visoke standarde poučavanja i trajnog usavršavanja, razvijamo osjećaje obveze i odgovornosti za uspjeh svih učenika, zajedničko i suradničko vođenje svih sastavnica života i rada škole, te osjećaj zasluga cijelog kolektiva za ostvarene uspjehe.
Zasadom, njegom i promicanjem vrijednosti kao što su optimističnost, domoljublje, odgovornost, marljivost, jednostavnost, odvažnost, odanost, velikodušnost, poslušnost, pravednost, iskrenost... želimo uspostaviti i razvijati prepoznatljivu kulturu škole.
Naša škola ima pozitivnu školsku kulturu jer svi djelatnici škole imaju osviješten zajednički cilj, a prednjače učitelji koji predano rade, vrsno poučavaju i profesionalno se razvijaju. Od svih naših djelatnika očekuje se da i nadalje aktivno osmišljavaju, provode i evaluiraju pozitivne promjene s ciljem trajne brige za unapređenje kulture naše škole.
OŠ STJEPANA RADIĆA, BRESTOVEC OREHOVIČKI
KRITERIJI ZA OCJENJIVANJE VLADANJA
KRITERIJI : UZORNO VLADANJE
UČENIK/UČENICA REDOVITO:
- odgovorno i savjesno pristupa zadaćama
- izvršava nastavne obaveze
- aktivno sudjeluje u nastavnom procesu
- pomaže drugim učenicima
- spremno surađuje s učenicima i učiteljima
- primjereno se ponaša i potuje pravila Kućnog reda
- ima razvijenu kulturu ponašanja i ophođenja, uvažava različitosti, izbjegava konfliktne situacije, prijavljuje ili sprječava nasilje
- primjenjuje tehnike mirnog rješavanja sukoba
- u odnosima je tolerantan i nenasilan (u školi i izvan nje)
- poštuje svoju i tuđu imovinu te o njoj vodi brigu (učeničku, školsku, osobnu)
- preuzima odgovornost za svoje postupke, kad pogriješi ispriča se i ne ponavlja ponašanje
- sudjeluje u timskom radu uz poštivanje pravila i pozitivno reagira na potrebe i zahtjeve koje učitelji stavljaju pred nejga/nju
- svojim ponašanjem i postupcima doprinosi ugledu škole u svim prigodama (susreti, projekti, ekskurzije, izleti)
- svojim ponašanjem daje primjer ostalim učenicima i pozitivno djeluje na njih
- uči i piše domaće zadaće
- nosi potreban pribor, ne kasni na nastavu
- poštuje i provodi dogovorena pravila na nastavi
- pomaže drugim učenicima i potiče ih na uključivanje u nastavni rpoces
- poštuje prava i raztličitosti drugih učenika/ca i ima visoko razvijenu toleranciju
- uključuje se u humanitarne akcije, volontiranje
- ekološki je osviješten i poštuje pravila zaštite okoliša
KRITERIJI : DOBRO VLADANJE
UČENIK/UČENICA POVREMENO:
- ne prati nastavu s dovoljnom pozornošću
- ometa druge učenike ili učitelje/učiteljice
- odbija pravila timskog rada
- zanemaruje svoje obaveze
- u izvršavanju zadataka nije dovoljno uporan
- ne nosi pribor i opremu
- neopravdane izostanke koristi do granice izricanja pedagoške mjere
- ne reagira na zahtjeve postavljene od strane učitelja i nedosljedno se pridržava pravila i savjeta
- prema drugim učenicima neprimjereno se odnosi i koristi nepristojan rječnik
- nalazi se u skupini onih koji izazivaju, iako sam ne izaziva
- teže prepoznaje odgovornost za svoje postupke pa ponavlja pogreške na koje je već upozoren/upozorena (i tek nakon toga mijenja ponašanje)
- školsku imovinu i imovinu drugih uglavnom čuva
- kasni na nastavu
- ima neprimjeren i neodgovoran odnos prema radu (učenje, izvršavanje azdataka, pisanje domaćih zadaća, nošenje pribora i opreme)
- reagira na poticaj i nastoji promijeniti odnos prema radu (restitucija)
- neprimjereno komunicira s učenicima i zaposlenicima škole
- negativno utječe na radnu atmosferu u razredu
- treba poticaj za prijateljsko ponašanje i pomaganje drugim učenicima
- ne poštuje prava i različitosti drugih te iskazuje netoleranciju
- izaziva sukobe ili je nasilan/nasilna prema djeci
- sukobe ne zaustavlja ili se ne uključuje u njihovo rješavanje
- nema preobuću
KRITERIJI : LOŠE VLADANJE
UČENIK/UČENICA UČESTALO:
- neodgovorno i nesavjesno pristupa zadaćama
- krši pravila Kućnog reda unatoč upozorenjima i poticaju da promijeni ponašanje
- negativno reagira na zahtjeve koje učitelji/učiteljice postavljaju pred njega/nju
- ne poštuje autoritet
- ponaša se netolerantno i nasilno prema drugima
- ne prihvaća primjedbe i sugestije i neprihvatljivom ponašanju
- ne reagira na upozorenje učenika,učitelja i djelatnika škole iako postupcima ugrožava prava i sigurnost drugih
- uništava školsku imovinu, imovinu drugih
- ne prihvaća odgovornost za svoje postupke i ne uočava štetnost svojeg ponašanja
- prijeti drugima (katkad i ostvari prijetnje što zahtjeva intervenciju)
- unatoč poduzetim mjerama ne uspijeva promijeniti ponašanje, odnosno ne ostvaruje restituciju
- neopravdano izostaje
- kasni na nastavu
- ina neprimjeren i neodgovoran odnos prema školskim obavezama
-ne poštuje dogovorena pravila ponašanja
- ometa nastavni proces
- neprimjereno komunicira s učenicima i zaposlenicima škole
- onemogućuje radnu atmosferu
- odbija suradnju, timski rad,zajedničke aktivnosti i podršku drugim učenicima te suradnju sa stručnim suradnicima
- ne poštuje različitost drugih učenika te iskazuje netoleranciju
- izaziva sukobe ili je nasilan prema drugoj djeci
- uključuje se u sukobe koje drugi izazovu
- ne priznaje niti prihvaća odgovornost za svoja ponašanja prema drugim učenicima
- viče, vrijeđa, snima i koristi Internet za vrijeđanje, narušavanje ugleda škole, zaposlenika ili učenika